6 Haziran 2007 Çarşamba

işte been


5 yorum:

Unknown dedi ki...

Süper valla bayıldım diyorum aylincim devir innovasyon devri bişiyler yapmak lazım.Değilmi Peki ben senin yorumlarını veya diğer yorumcuların yorumlarınıda görebilecekmiyim.Bilgilendirirsen sevinirim teşekkür ederim...

@@€ dedi ki...

canım teşekkür ederim sen zaten benim adresime girdiğinde göreceksin benim yorumlarımı ayrıca yasdıklarınıda görürsün mesela neye yorum yaptıysan yanında yorum yazıyor oraya bakman ve tıklaman yeterli
grş arkidişim

ozguruz dedi ki...

tebrikler aylin
calismalarinla biz turk genclerine hep ornek oluyorsun :P
benim gibi tembel arkadaslarda senden feyz(insallah dogru yazmisimdir)alip calismalarina baslarlar umarim
saygilar sevgiler:))

ozguruz dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
@@€ dedi ki...

merci çok incesin arkadaşım bence süper eğlenceli çok zevkli kendini zgr ce :)) ifade ediyorsun tavsiye ederim
biraz sana özgü oldu yukardaki tabir "zgr"