3 Temmuz 2007 Salı

İSTERDİM



Bu aralar kulaklarım uğulduyor,
rüyalar görüyorum sık sık anlamı olmayan ama
gerçek hayatta gerçekleşti ve işte çıktı bu rüya dediğim…

Siz nasılsınız bu ara iyi misiniz?

Soruyorum çünkü bende mi acaba bu tuhaflık diyorum bazen kendi kendime,
Yanılan, boş yere yıpranan, ben miyim? Acaba

Yâda bu kadar olumsuzluklarına karşı bile dünyanın; elinde biz sadece yaprak mıyız oradan oraya savrulan acaba

Hayat bir kumarmış;
Hayata gelmekte seçimini yapamadığımız tek şey

Dünya artık gencecik yaşamların çok çabuk bittiği bir dünya oldu
Geride kalanlara ise alışmak ve kabullenmek düşüyor
Duyar gibi oluyorum sesinizi
“Keşke elimizden başka bir şey gelse”

********

İsterdim yeniden doğmak yada hepten yok olmak

İsterdim daha iyi olmak bir melek gibi

Kanat açıp dağlara uçmak

Birileri buna izin vermedi

Buralarda yaşamak izne tabi

Saçına dokunmak rüzgarların temasıyla

Yeniden coşabilmek karanfillerle

Uçurumları yenmek kaygan zeminlerde

İsyanlara dalmak deli cesaretiyle

İsterdim yeniden doğmak yada hepten yok olmak

İsterdim daha iyi olmak bir melek gibi

Kanat açıp dağlara uçmak

Birileri buna izin vermedi

Buralarda yaşamak izne tabi

İsterdim acıyı yok etmek kalbinden sevdiklerimin

Geceyi çekip almak günlerinden

Maviye akmak sisli güz denizinde


Barış AKARSU

5 yorum:

Filiz Kirazoğlu dedi ki...

soğuk adı bunun başka bişey değil
bir anda yokoluş, geride kalanın kanını donduran, kimyasını bozan, inanılmaz ve kabul edilemez bir soğuk... ölüm soğuk, çok soğuk... başka tarifi yok :(

@@€ dedi ki...

Adı soğuk olan bu şey hayatta 5kez yokladı beni ve ailemi
5 kez tattırdı bu acıyı bize hayat hemde canımız kanımız olanlardan
soğuk evet çok soğuk başka tarifi olması mümkün değil!!

Adsız dedi ki...

Ölüm o kadar soğuk ama bir o kadar da gerçek.
Aslında hayatı o kadar soyut kavramlar üzerine kuruyoruz ki hayatın gerçekleri ile karşılaştığımızda ise şaşırıyoruz.
O hep vardı ama bizdik onu görmeyen ya da görmek istemeyen...
En zoru da kabullenmek. Zaman da çözüm olmuyor aksine zaman geçtikçe içimdeki boşluk bir o kadar büyüyor.
Kardeşim seni çok özledim.

@@€ dedi ki...

o ihtişamlı hastanenin önünden her geçtiğimde bikez daha nefret ediyorum o yerden

keşke keşke bukadar erken bu kadar acımasız olmasaydı
keşke bukadar görmemezlikten gelmeseydik ölümü

bende çok özledim
söylenecek tek şey var Allah mekanını cennet yapsın

İnanıyorumki orada amcası,hamdi abisi,dedesi,dayısı herkes ona kucak açtı
"kelimeler düğümlendi boğazıma söylenecek başka birşey bulamıyorum"

Adsız dedi ki...

Zaman neden bu kadar hüzünlü. Hayat mı yoksa başlı başına hüzün. Yine havada hüzün kokusu insanın içini yakan,Yine yalnızlık yine hüzün var canımı acıtan. Hava bulutlu tıpkı benim duygularımın üstüne çöken bulut gibi. Bu sabah yeni doğan güneşle dertleşmeyi denedim. Ama o da aniden benimle beraber hüzünlendi gökyüzü kararıverdi. Birden gece oldu ortalık. Dinledim saatlerce yalnızlığımı dinledim. Ve daha çok dertlendim. Seversin sevilirsin ama yine bir gün yalnız kalıverirsin gerçeğiyle baş başa kaldım. Ağır geldi bu yalnızlık bana