26 Temmuz 2007 Perşembe

Çok Yakında ... Kelebekten Kelebekler Dünyası ...



En çok sevdiğin hayvan nedir diye sorsanız şimdi bana kelebek diyeceğim belki biraz garip kaçacak ama ben gene de kelebek diyeceğim..

Ne biliyim hani evde beslemek istesen beslenmez doğa hayvanıdır ya kelebek hani her yere gider ya özgürce çok sevimlidir renkli renkli kız çocuklarının belki de en çok sevdiği simgedir çocukluğundan buyana ..
Benimde bebekliğimden başlayan bir "kelebek" ve "kırmızı" tutkum var

Biliyorum annemin etkileri bunlar hep ama büyüdüğümde de vazgeçemediğim iki şeydir

“Kırmızı ve Kelebek”

Düşündüm ki görsem dokunamasam da hatta korksam da,
ama buna rağmen çok sevdiğim, evimdeki birçok eşyanın, ya da kıyafetlerimin üzerindeki bir çok simgenin hemen hepsi kelebek

Neler biliyor neler bilmiyordum senin hakkında bunu düşünmeye başladığımdan bu yana araştırıyorum

Sizinle de paylaşacağım yakında

6 yorum:

Filiz Kirazoğlu dedi ki...

çok merak ettim yaw :)

jasmin dedi ki...

canım benim..eminim süper olcak ;)

Rabia SERTÇE dedi ki...

merak ile bekliyoruz aylincim. hayırlı olsun.Güzel bir çalışma olacağa benziyor şimdiden...

@@€ dedi ki...

filiz,yasemin,rabia hepinize teşekkürler desteğiniz için
yeni şeyler yapabilmek hep beni heyecanlandırıyor sizde bu heyecana ortak olduğunuz için şanslıyım tekrar teşekkürler

ozguruz dedi ki...

anneeeeeeeeeeee
bu cocuk kelebekten cok korkar
neden bilmiyorum cok salakca ama oyle
aylin uzak tut o kelebekleri benden ok:)

@@€ dedi ki...

özgür bilmiyorudm bak bilsem koymasdım resmini:)
tamam annem :)sen üsülmeee
bende pek duramam yakınında ya neyseee koruruz ama seni