1 Ekim 2007 Pazartesi

3 ELMA





Diyelim ki gökten 3elma düştü
Hadi birini ben yedim diğer ikisi ?
Yok yok yalnız yemedim düşündüm ki sevgili arkadaşlarımızla yiyelim gökten düştüğünü varsaydığımız o elmaları

Ailemin hayatta kalan tek çocuğu olmama rağmen, bazı duyguları küçük bir çocukken tek başıma tatmama rağmen ben çok iyi bilirim paylaşmayı

Hani bellidir ya perşembenin gelişi Çarşamba dan bu kes cumartesinin gelişi belliydi perşembeden
Çünkü Cuma ve cumartesi misafirlerimiz olacaktı hazırlıklarım ve düzenlemelerimin hemen hepsi mükemmel olmalıydı
Ayrıca içimde farklı başka heyecanlarda vardı öyle ki sanki benimle yürüyor, benimle nefes alıyor, kısacası benimle hareket ediyordu.
Cumartesi her zamanki gibi çalışma saati ile başladı ve öğlen saatine kadar sürdü ardından misafirlerimle eve gittik
Ufak tefek hazırlıklarımızı yaptıktan sonra gitar eşliğinde birkaç saat zaman geçirdik
Tabi bu arada sunum hazırlayan sevgili arkadaşımız ve yardımda bulunan diğer sevgili arkadaşımızın
“yeter artık başımız şişti”
demelerine hiiiiiiiiiçç aldırmadık

İftar vakti geldi çattı …

3elma geldi masaya kimimiz elmayı tatlı yedi, kimimiz mayhoş, kimimiz kahkayla, kimimiz kalorisiz ama önemli olan
Paylaşmaktı
O heyecanla
Masaya konan olsa da 3elma

Tekrar aramızda olmanızı diliyoruz…

Hiç yorum yok: