20 Kasım 2007 Salı

MİMLENDİM...

Sevgili Esrarengiz beni mimlemiş ama ben buaralar hep ölüm haberleri,doğum haberleri derken çok sarsıldığım bir dönemden geçtiğim için uzun bir aradan sonra ancak dönebildim blog alemine madem mimlendik artık
bende Sevgili Abimin ölüm yıldönümü olduğu için aşağıdaki şiiri ona hitaf ediyorum
ve oyunbozanlık olmazsa ben bukez kimseyi mimlemeden pas geçiyorum :)

Öylesine önemli bir sırsın ki,
yalnızca gölgemin bildiği.
Öylesine derinlerdesin ki,
Yalnızca gönlümün yetişebildiği.
Öylesine önemli bir bilmecesin ki,
adını bile anmadığım.
Öylesine özelsin ki,
Yalnızca rüyalarımda sakladığım.
Öylesine masumsun ki,
dokunmaya kıyamadığım.
Öylesine bir candın ki,
Sarılırken bile hasretimdin.

Tüm bu düşündüklerim için
hasret kaldığım karagözlerinden öperim

Hiç yorum yok: