29 Kasım 2007 Perşembe

OYLAR SARUHAN ' A :))

Sevgili Kuzenim Çiğdem (nam-ı diğer ÇİDOŞ)bugün bana küçük oğlu Saruhan
için milliyet gazatesinin yarışmasına fotoğraf gönderdiğini ve Saruhan ın kazanabilmesi için oy vermem gerektiğini iletti bende bunu hemen paylaşmam gerekli diye düşündüm arkadaşlar sizde oy verir misiniz biricik yeğenim yarışmadan galip gelsin :))Hadi Bakalım pamuk eller SARUHAN ASA için internete :))


Oy kullanabilmek için yandaki YARIŞMA linkinee tıklayın ---->>
Şimdiden Saruhan adına Teşekkürler...

3 yorum:

esrArengiz dedi ki...

çok büyük sıpalık yaptım :))
ama napıyım tatlı çocuk :)

90 küsurlardan 200'e vardım, siz oylamaya katıldınız diye de sormayınca tıkladım tıklayabildiğim kadar :)) suç benim mi yani..

Aguuu...

@@€ dedi ki...

:))
ne yaptıysan süper yapmışsınnnnnnnteşekkürler esrarengizcim

esrArengiz dedi ki...

Sistemdeki açığı giderlermişler :)
ama en azından Saruhan'ın puanını epey yükselttim :)
Ee çocuk olup biraz hınzırlık yapmadan olmuyor..

hehheee