10 Aralık 2007 Pazartesi

kendi kendime nice nice yıllaraa :)


Bazen ruhumun derinliklerine inip sorguluyorum kendimi, yaşadıklarımı, gördüklerimi, seyahat edip birbirinden güzel anılar bıraktığım yerleri
Tek tek aklımdan geçiyorum o film karelerini
Ancak bukadar güzel olmalarına rağmen içimdeki bu net olmayan duyguda ne ?

Sanki biraz üzüntü birazda geçip giden zamana sitem galiba ….

Neden geçip giden zaman bu kadar acımasız bilemem ama hayattan öğrendiğim kadarıyla zamanın geçip giderken elimize bıraktıkları ile ne kadar mutlu olabildiğimiz çok önemli

Şimdi niçin bukadar çok bahsediyorum zamandan çünkü bundan yıllar önce 16.12.1980 ‘de dünyaya gelmiş biri olarak zamanın yüzümde yavaş yavaş oluşturduğu çizgilere bir yenisini daha eklemeye hazırlık yapıyorum.
Doğum günüm yaklaştı yine her zamanki gibi çok heyecanlıyım ve benimle bu heyecanı paylaşacak arkadaşlarıma küçük bir partiyle teşekkür edeceğim cumartesi akşamını iple çekiyorum…
Şimdiden çok heyecanlıyım çooooooookkk partiye davet edeceğim arkadaşlarım için davetiye hazırladım bile, pasta siparişi bile neredeyse belirdi kafamda

Her şey mükemmel olmalı

Her şey benim için olmalı o akşam

2 yorum:

esrArengiz dedi ki...

iyiki doğdun Aylin,
iyiki doğdun Aylin,
iyiki doğdun,
iyiki doğdun...

Güzel seneler arkadaşım.

@@€ dedi ki...

saol cnm güzel seneler herkese