5 Aralık 2007 Çarşamba

NERELERDEYİM …




Bir arkadaşım mesaj atmış geçenlerde diyor ki hayırsız nerelerdesin ???
Sonra düşündüm nerelerdeydim acaba?
Aklımda birikenleri aynen yazıyorum buradaki satırlara

İŞTEYİM…
Sabahları her zamanki gibi kalkıyorum 07.00 de işe geliyorum
Sonra bir karmaşa, bir koşturma derken akşam oluyor

EVDEYİM…
Saatlerimiz 19.15 derken eşim kapıda beliriyor sonra nemi oluyor yemek hazırlama telaşesi başlıyor yemek yeniyor ardından ufak tefek ev işleri tabiî ki; birazda dinlenelim derken saate bir bakıyorum hiç durmamış hep ileriye gitmiş belki saatin geçmesini istemediğim zamanlardan bir tanesi işte şimdi ki zamanlar...

UYUYORUM…
İşte günün en sevdiğim zamanlarından ve dediğim gibi geçmesini istemediğim zamanlarından bir tanesi uyumak, uyumak, uyumak

Haftanın 5 günü ve 24 saati bu dediklerimi yaparak geçiyor
Geriye kalan 2gün

CUMARTESİ…
İşe başlama saati geç eve geliş saati erkende olsa bugün yine bir iş günü
Ve yine
Çalışıyorum
Çalışıyorum
Sanırım bunu ben hep yapıyorum :)

Veeee İşte PAZAR…
Eğer bugünü yataktan geç kalkarak açtıysam akşama kadar miskin miskin oturuyorum
Ama eğer planladıysam günü harika geçiyor o Pazar ve yine bitmesini hiç ama hiç istemiyorum.

Birde tüm bunlara ek olarak vakit bulabildiğim zamanlarda bloğuma ve diğer üye olduğum sitelere giriş yapıyorum artık msn den çok sıkıldım mesela FACEBOOK var hayatımda
Kesin karar verdim ben aslında nostaljiyi seviyorum Facebook bunu fark etmemi sağladı. Öyleki bu aralar evimde ve arabamda yeni bir şarkı bulamazsınız hepsi nostaljik şarkılar gençliğimin olmasa da yaşım itibariyle çocukluğuma ait yılları hatırlatıyorlar bana hepsini çok seviyorum buaralar.

Peki ben bu kadar çok şeyin içinde nerede miyim?

Sağında…

Solunda…

Arkasında…

Yanında…

Kısacası aralarda bir yerdeyim…

Olurda yorulur, sıkılırsanız sizi de beklerim ve birden “Heryerde “ oluveririz…

Hiç yorum yok: