5 Şubat 2008 Salı

MutLuLuK


Küllerimden yeniden doğarım ben çok üzüldüysem eğer
Küçük hesaplar peşindeyseniz benim yanımda, sağımda, solumda olamazsınız hiçbir zaman;
Belki mutluluk benim için bir çift gözde, belki de elimle kavrayabildiğim küçük bir avuçtadır.
Birde zaman içinde çok yaptığım halada yapmaktan zevk aldığım o demir salıncağımda belkide
Şimdi bu kadar küçük ayrıntılarla mutlu olan bir insan nasıl olurda ufacık sözlerle yaralanır
Bilmiyorum
Ben bulamadım sizinde fikriniz varsa eğer yazın bana
Neden ufacık sözler hareketler bile yaralıyor beni
Neden uzun zaman kendime gelemiyorum ki…
Yoksa bahsettiğim gibi değil mi?
O küçücük şeylerde yakaladığımı sandığım mutluluk aslında bana çok mu uzakta
Bende yazacağım bulduğumda…

Aylin

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Neden mi yaralıyor bizi ufacık sözler çünkü ince düşünen,
herkesinde bizim gibi ince düşüncede insanlar olduğunu düşündüğümüzden ve onlarla bizim dilimizden konuşmaya çalıştığımızdan fakat anlayamadıklarından canım...
Bu dünya böyle gelmiş böyle gider...
Hiçbir şeyi değiştiremeyeceğimiz için olduğu gibi kabullenmeliyiz herşeyi :)
Burç

@@€ dedi ki...

Yaşadığımız sürece de gidecek sanki bu koşturmaca
Yada ben hala ufak şeylerle mutlu olmayı bekleyeceğim
Belkide insanlara bir şeyleri öğretmeye çalışmaktansa kabullenmek mi gerekli onuda bilmiyorum sanırım yaşayıp göreceğiz……

esrArengiz dedi ki...

Burç doğru söylemiş genetik bir kod. bu noktayı geliştirip, kabullenmeli insanları. elbet bilerek bir yanlış yapılıyorsa ya zamanla pişman olacaklar yaptıklarından ya da zaman onlar için geçmiş olacak.

Bu ay bunu yazsana, şubat sana aitti. bende tartışalım konuyu biraz da, ne dersin :) Sevgili Aylin

@@€ dedi ki...

tabiki canım sana nasıl yazaıcam bu konuyu yani senin sitende bulundurmak için nasıl yapıcaz

esrArengiz dedi ki...

Aylincim selamlar,
Dilersen mail ile bana yolla, direkt olarak yayınlayayım ben. istersen sana şifremi de yollayabilirim. nasıl arzu edersen :)