29 Haziran 2011 Çarşamba

Küçük çocuk...


Küçük bir çocuğu kucağına alıp bize yer veren amca neler dedi inanamadım;
küçük cocuk 5 yaşında annesi onu daha küçücük bebekken terk etmiş,
devlet himayesi altına almak istemiş ama amca demiş ki vermem ben çocuğumu aferin amcaya vermemişte o bakıyor hala çocuğuna, devlet bi çok ihtyacını karşılıyormuş
anneside kendi annesinin yanındaymış hayatları dramatik kısacası boşanmalar ve süreçleri...

Küçük çocuk Ata' nın yanına yaklaşıp çocukluğunun verdiği heyecanla bizimkinin oyuncaklarıyla oynamaya başladı , büyük olmanında verdiği hevesle Ata'yı güldürmeye ilgisini çekmeye çalıştı.

Daha çok masum, küçücük onunda elleri...

Düşündümde o anda; ben Ata' yı kendimin olmadığı hiçbiryere göndermiyor, bırakamıyorken nasıl olur da başka bir kadın özellikle anne olan bir kadın yavrusunu bırakır herşeyden vazgeçilir de bebeğinden geçilir mi bu sorunun cevabı bende kesinlikle "hayır"

Madalyonun başka bir tarafı da var tabi çocuğun bir yanı çocuksu duygularıyla annesini babasıyla evlendiği gün çekilen video kasetlerinden de olsa görmek istiyormuş, bir yanıda küçücük yaşta olgunlaştırılan kalbiyle büyüdüğü zaman annesine bunun cezasını vermek kendi elleriyle ..


Bu kısacık yolculuk esnasında duyduklarıma;


şaşırdım...


üzüldüm...

Hiç yorum yok: