8 Haziran 2007 Cuma

SADE HAYATLAR BÜYÜK MUTLULUKLAR

İnsan hayatında sayılı mutlu günler var

En mutlu gününüz hangisi diye sorsam size ne cevap verirdiniz?
Kimimiz evlenmek;
Kimimiz bebeğinin dünyaya gelmesi yada gülümsemesi
Kimimiz üniversiteyi kazandığı günü
Kimimiz…

Bana göre hayatta mutlu olmak denen şeyin belki de inanmak ve inanmanın mutluluğu ne şekilde getirdiğini ve bizi gerçekten mutlu ettimi onun ölçülmesiyle mümkün ancak;

Düşünsenize küçük mutluluklarda büyük mutlulukların toplamını meydana getirmiyor mu ?
Zaten ...

Mutlu olmak için yapılan birçok şeyin kalabalıkların arasında kaybolmak olduğunu anladım ben

Artık daha sade daha özel yaşıyorum hayatı

5 yerine 2 arkadaş edinerek;
Suyu cam bardaklardan değilde elimlede içmeyi öğrenerek;
Çok büyük uzun süren tatiller yerine hafta sonu kısıtlı zaman olsada çok gezerek;
En çok sevdiğim hobi ;
resim çekerek
Hayatta ki; hayata gelmeme değecek hayat arkadaşıma omlet bile olsa onu süsleyerek servis ederek;
Mutfak masamızı taze kır çiçekleri bezeyerek;
Dondurmayı bile sade yiyerek;

……………………..

Size de tavsiyem hayatı kendinize göre sade yaşayın daha da mutlu olacaksınız….

@@e








5 yorum:

Filiz Kirazoğlu dedi ki...

Bence çok güzel ve doğru bişeyden bahsetmişsin... Hayattan çok ve büyük beklentileri olan hiçbir insanın mutlu olabildiğini görmedim ben. Görende yoktur heralde... Herşeyi sade ve basitçe yaşayabilmeyi başarmak mutlulukların en güzeli gerçekten. Kalemine ve ruhuna sağlık Aylin'cim.. :)

@@€ dedi ki...

Öncelikle bu işe yeni başlamış birisi olarak birde senin gibi işin ehli bir insandan böylesine güzel yorumlar aldığım için teşekkür ederim.
Bana göre insan olmanın en büyük mütevaziliğidir sade yaşamak;

Seninde yüreğine sağlık arkadaşım güzel yorumların için ..

Rabia SERTÇE dedi ki...

Aylin;
Yüreğine sağlık.yazını okurken dedim ki acaba bu yazıyı ben biryerlerde daha önce yazmışmıydım yada tüm kalbimle hissetmişmiydim.Beni anlatıyor sanki yazın.
Bizlerin yaşları küçük ama hayatın acıları ile daha küçük yaşta karşılaşmış insanlarız. Hayat bizi erkenden büyüttü ama biz yinede onun lezzetti kısımlarından tatmayı bildik. Boğulmak o dip, kara sularda boğulmayacağızda.

@@€ dedi ki...

Ben bir kitap okumuştum kitapta diyorduki "Hayat Güzeldir hatta Hayat Herşeye Rağmen Güzeldir"
Ne mutlu ki sende benim gibi kara derin suların dibine çekilsende benim gibi yüzeye çıkanlardansın
Ve ne mutlu ki bana seni bukadar memnun ettim yazımla...

Teşekkürler Rabia cım

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.