31 Temmuz 2007 Salı

Küçük Mutluluklar..



Bir çay-kahve makinesidir gidiyor.

Bundan bir hafta önce Filiz in “Aylin bizde patentler gibi kendimize çay-kahve makinesi alalım mı? Bıktım sallama çay içmekten, midemi yakıyor “ Sözleriyle başladı her şey :))

Tabi hemen karar verildi. Bilgi işlem bölümü ve 1.kattaki tüm arkadaşlarla birlikte para toplayıp çay-kahve makinesi alacaktık (en azından biz düşündük)
Sonraki gelişmeler daha güzeldi. Neyse 2gün sonra Filiz elinde makine ile geldi.

Artık çayımızı sallama poşetlerden içmeyecektik yaaaaaa
Hemen kutlama yapmak geldi aklımıza ve cumartesi için İsminur, Filiz ve ben olmak üzere beylere sürpriz kek, poğaça, pasta yapıp kahvaltıda makineyi kutlayacaktık ve kutladık.

Bu makineyi bu kadar anlatmamın bir başka nedeni; arkadaşlıkların paylaşarak nasılda güzelleşebildiğini vurgulamak aslında.
Küçücük bir kahvaltı için bile bir araya gelip birlikte paylaşılan 15-20 dakikanın güzelliği ortamınızdaki huzuru olumlu yönlerde etkiliyor…

İnsanın arkadaşları olmalı hayatta çünkü bu hayat yalnız geçirilmeye değmiyor sıkıcı, bunaltıcı, yalnız bir yaşama dönüşüyor.

Artık çayımızı o demliyor

İyi ki aldık seni makine :))

Bu kadar anlattıktan sonrada resmini koymamak olmazdı tabi :))

8 yorum:

Filiz Kirazoğlu dedi ki...

Ehe ehe ehü uhea...
Bak nasıl şımarıyorum :))))
Şekerim şu anda makinamızın yaptığı çayı içiyorum, tadı pek bi güzel ama galiba bu tat çaydan değil, bu anları paylaşabilmekten geliyor.
Ne iyi ettik de aldık bunu.... :D

@@€ dedi ki...

Kesinlikle canım paylaşabilmenin verdiği tat bu
Afiyet olsun ...

Humeyra dedi ki...

hayirli olsun cay makineniz.. guzelmis gercekten :))))

@@€ dedi ki...

hümeyra teşekkürler
denedin sanırım çayımızı :)

Unknown dedi ki...

Kızlar hayırı olsun yeni çaycınız. Ben tadına da baktım Hümeyracım, çok güzel tam içlecek çay yapıyor.
Ama bir itirafta bulunayım mı size. Orta kat olarak kendimizi zaten arada kalmış hissediyoruz. Bi de şimdi sizin yeni çay makinesi çıka geldi. E ne yalan söyliyeyim çoook kıskandıkkk...
Afiyetler ola :D

@@€ dedi ki...

Saol Aylin cim aaa nedemek her zaman bekleriz çaya şekerim :))

Humeyra dedi ki...

ben gitmeden bana bir cay ismarlasaydin bari aylincim.. sener aylincim senin kisirindan, handan'in tirtilindan yiyemedim icimde kaldi.. :(

@@€ dedi ki...

eee hümeyracım sana sordum geçen gün gidiyor musun diye bilmeeeeeeemm dedin :))
ne biliyim dimi ama gerçekten gidicek misin :)))Şaka biryana
herzaman canım bekleriz çaya