5 Ekim 2007 Cuma

bir iftar anısı daha...

...
Aslında ben mutsuzsam yada bir nedenden uykum kaçmışsa kelimeleri biraraya toplayıp yazabildiğimi kelime dağarcığımın yettiği kadar yazarda yazarım
Şimdi farklı birşey oldu ve içimden geldi diye yazıyorum sizin için
bundanda haz alıyorum sizinde okuyacağınızı bilmek beni dahada mutlu ediyor

Belkide planlanmadan yapılan ; güzel zaman geçirebilmek için biraraya gelmeyi istemek planlanan bir çok zamana göre daha zevkli geçiyor bunu öğrendim bu gece

Hayatımda farklı heyecanlar var araba kullanmaya başlamamdan tutunda,yeni insanlar tanımaya ve hayatımda zaten daha öncede var olanlarla birlikte zaman geçirmeye dek herşeyi ilgilendiriyor bu yazı
Öncelikle bu akşam harika vakit geçirmemizde emeği geçen arkadaşlarıma sonsuz teşekkürler,seni yeni tanıdık ama çok tatlısın demekten kendimi alamıyorum eee bu kadar pozitif bir insanın hayatında olması büyük etkendir heralde sanada çoookk teşekkürler

Aslında yazacak çok şey var ama baştada dediğim gibi daha uykum kaçmadı ki daha fazla yazayım daha süslü cümleler kullanayım size ama bir yada iki cümleyle özetleyecek olursam eğer;

Sıkıcı bir işgününün ardından,muzipliklerle başlayan iftar akşamımız şenşakrak birgeceye dönüştü ,kahkahalar havalarda uçtu,yakaladık hepsini teker teker ruhumuza depoladık lazım olduğunda yerinden çıkarıp kullanacağız..

Sanırım bu resimdede benim nedemeye çalıştığımı siz çoooooooooook iyi anlayacaksınız

Tatlı rüyalar size

...

Hiç yorum yok: